برای استفاده از افراد ، تنها چیزهایی که از نظر برخورد با T-Zone روغن آغشته است ، منافذ مسدود شده است. این عارضه ارزش مراقبت از پوست نه تنها باعث می شود که جوش های سرسیاه و سر سفید بیش از حد صورت شما استقبال کنید ، زیرا اگر منافذ پوستی مسدود شود ممکن است بزرگ شود به نظر برسد (و همه ما می دانیم) که این هدف چگونه رنگ صاف است). خوشبختانه ، مراحلی وجود دارد که می تواند بردارید و مواد ایجاد کننده مراقبت از پوست را انجام می دهد اگر از بین بردن منافذ پوست استفاده شود ، اما قبل از غوطه ور شدن در محلول ها ، به شما کمک می کند تا در اصل بدانید که چه عواملی باعث مسدود شدن منافذ پوست می شود. در زیر ، ما در حال حاضر نقشه برداری از همه مواردی هستیم که باید در مورد منافذ مسدود شده بدانید ، زیرا باعث ایجاد آنها و چگونگی جلوگیری از آنها ، تا چگونگی جلوگیری از آنها برای همیشه. آماده هستید که پرایمرهای منافذ را به سمت محدود کردن پرتاب کنید؟ به اسکرول ادامه دهید تا یک قدم نزدیک شوید.

 

 

چه عواملی باعث مسدود شدن منافذ پوست می شود؟

منافذ پوست دهانه های کوچکی روی پوست شما هستند که باعث می شوند روغن و عرق به سطح زمین بریزند. وقتی این منافذ مسدود شود ، می تواند به شکستگی ، جوش های سرسیاه و جوش های سر سفید شود. اما چه عواملی باعث واقعی شدن آنها می شود؟ کاهش گردش سلول برای یک بار. با افزایش سن ، درمان پوست ما برای بازسازی سلول های جدید پوستی کندتر می شود و باعث تجمع سلول های مرده پوست می شود که باعث می شود پوست شما مسدود شود و به نظر می رسد در پوست شما کمک می کند. تولید بیش از حد سبوم یکی دیگر از اران اصلی در مورد مسدود شدن منافذ پوست است. اگر پوست خود را بیش از حد لایه استفاده کنید یا بیش از حد تمیز کنید ، روغن طبیعی پوست را از بین می برد و با تولید بیش از حد سبوم ، از بین رفتن آن را جبران می کند. همچنین ، اگر نوع پوستی چرب داشته باشید ، در صورت مسدود شدن منافذ پوست باعث پذیرش پوست می شود ، زیرا پوست شما را به خودتان اضافه می کنید و تولید می کنید. سرانجام ، مسدود شدن منافذ پوست (و بیشتر از موارد شکستگی) می تواند در نتیجه خوابیدن با آرایش باشد. آرایش می تواند روغن را در زیر پوست شما گیر بیاندازد و در روند بازسازی سلول های طبیعی که هنگام خواب اتفاق می افتد تداخل ایجاد کند.

 

5 روش برای رفع انسداد منافذ

آماده مقابله با منافذ مسدود شده خود نیستید؟ در اینجا چهار روش منافذ مسدود شده برای پاک کردن میزان از دست دادن پوست وجود دارد.

 

ماسک صورت بزنید

اگر پوست شما متراکم است ، به احتمال زیاد با ظاهری کسل کننده ، خسته و جوش های سرسیاه روبرو هستید. رفع شد؟ ماسک صورت که آن ناخالصی ها را بیرون می کشد. بهترین حالت ماسک برای مسدود شدن منافذ پوست ، ماسکی است که به اندازه کافی ملایم است و باعث تحریک نمی شود ، اما به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند تمام کارهای خاک ، روغن و باقی مانده را از بین ببرد. به دنبال ماسک صورت مبتنی بر خاک رس باشید - مانند یک اسفنج ، خاک رس روغن را مسدود کنید منافذ را جذب کنید ، زیرا باعث می شود پوست شما احساس شادابی کند و منافذ پوست شما را به نظر برسد. سر به سمت بالا: ممکن است کمی خشک شود ، زیرا پس از آن با یک مرطوب کننده غیر کمدوژنیک پیگیری کنید (بعداً در مورد آن بعداً توضیح دهید).

 

نوار منافذ را امتحان کنید

استفاده از نوارهای منافذ برای استفاده از افراد خوشایند گناه است (چه کسی از پوست کندن همه آلودگی های زیر پوست شما نمی توانید تحمل کنید؟). آنها در بین بردن سلولهای مرده پوست ، چربی و آلودگی موثر هستند ، اما به خاطر داشته باشید که فقط اسلحه ای را دارید که روی سطح پوست آن از بین می رود. هنوز هم ، آنها یک راه حل کوتاه مدت قابل اعتماد اعتماد به نفس برای از بین رفتن منافذ پوست هستند که می توانند به طور معمول موقت آرایش شما را به نرم افزار و پوست شما احساس نرمی کند. نکته قابل توجه توجه: اگر پوست خشک یا حساسی داشته باشید ، مواضع جدیدی از منافذی است که حاوی الکل یا مواد ضدعفونی کننده وجود دارد ، زیرا باعث تحریک و تشدید خشکی می شود.

 

برای استفاده از آنها ، اطمینان حاصل کنید که ناحیه مرطوب است (نوار به سطح خشک نمی تواند چسبد) و آن را محکم فشار دهید. بعد از اینکه نوار چند دقیقه فرصت پیدا کرد ، شروع به کند شدن پوست کنید و از بازرسی خارج شوید اگر لذت ببرید.

 

پوست آیسینگ را در نظر بگیرید

ممکن است از آیسینگ پوست به دلیل توانایی پف کردن و تازه سازی استفاده شود ، اما همچنین می تواند به حداقل رساندن منافذ بزرگ پوست کمک کند. احساس خنک کننده برای تن دادن به پوست کار می کند ، باعث می شود پوست صاف شود و محصولات مراقبت از پوست را که بعد از آن استفاده می شود جذب کند. به جز ، یک ابزار مراقبت از پوست خنک کننده مانند SiO Cryodrop به کاهش التهاب کمک کند کند که در صورت غیر این صورت باعث تورم ، لکه ها و انسداد منافذ می شود. Cryodrop را دوست دارم چرا که برای مراقبت از پوست همه در یک است که قدرت ماساژ صورت و فواید محکم کننده خنک سازی عمیق را برای بهبود خون و کوچک شدن منافذ پوستی ترکیب می کند.

 

مرتباً لایه برداری کنید

تبدیل لایه به عنوان بخشی از برنامه مراقبت از پوست ، روشی کاملاً مطمئن برای ایجاد منافذ تمیز و جوش دار است ، به ویژگی شما اگر پوستی چرب یا مستعد آکنه داشته باشید. لایه بردارهای شیمیایی استفاده کنید که از AHA مانند اسید لاکتیک و BHA مانند اسید سالیسیلیک استفاده کنید - آنها را از لایه بردارهای فیزیکی استفاده می کنید و باعث می شود که نفوذ عمیق تری به پوست داشته باشید. به ویژگی سالیسیلیک اسید یک ماده موثر در مبارزه با سبوم است که می تواند در سرم ها ، ماسک های صورت و مواد پاک کننده وجود داشته باشد ( فقط اگر قبل از آبکشی استفاده کنید ، اجازه دهید چند ثانیه روی پوست شما آویزان شود) به شکل پاک کننده). برای از بین بردن منافذ پوست (و تمیز نگه داشتن آنها) ، هفته یک تا دو بار لایه را انجام دهید. 

 

از مراقبت از پوست با آنتی اکسیدان استفاده کنید

اگر پوستی مستعد آکنه داشته باشید ، محرمه التهاب و مسدود شدن منافذ پوست شما است ، که از محصولات مراقبت از پوست غنی از آنتی اکسیدان را کلیدی می کنید استفاده نمی کنید. آنتی اکسیدان فقط باعث نفوذ رادیکال های آزاد مضر در پوست نمی شود ، اگر باعث شود که باعث کاهش و باعث شکستگی پوست شود. با استفاده از آن ، پوست ترمیم شده را تشویق می کند و باعث می شود آبروی جانبی مفید باشد مانند تولید کلاژن (با تشکر ، ویتامین C) وجود دارد. چای سبز ، روی و ویتامین یک دیگر آنتی اکسیدان ضد التهابی هستند که به پوست کمک می کند و اگر آنها را در SPF ، تونرها و سرم پیدا کنید.

 

لینک : yun.ir/ayhft6


نکات زیبایی پوست ,منافذ ,باعث ,مسدود ,استفاده ,صورت ,منافذ پوست ,داشته باشید ,استفاده کنید ,منافذ مسدود ,آنتی اکسیدان ,آکنه داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موزیک پدیده - دانلود فیلم جدید - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن پیام کوتاه خاطره چت|چت خاطره|چتروم خاطره ـوبلاگ خاطره powera1 seotech حقایق جالب توری سایبان (شید گلخانه ) گرافینا:مرجع رایگان گرافیک و کدو ابزار خرید بک لینک • رویال ادز • فروش بک لینک • تبلیغات لینکی و متنی • خرید لینک • خرید بک لینک رنکدار